HTML

Madárbarát Vízmű

Szeretjük, nem szeretjük, életünk jelentős részét a munkahelyen kell eltöltenünk, nem lehet mindenkiből erdész, halász, mezőgazdálkodó, sokunkat irodához köt a munkánk. A megfelelő eszközök és módszerek alkalmazásával azonban akár az iroda ablakaiból kitekintve is élvezhetjük a madarak látványát, énekét. Tegyünk a madarakért, legyünk madárbarát munkahely!

Madárfotók

Impresszum

A blogot szerkeszti: Temesvári Péter
Szakmai tanácsadó és projekt koordinátor: Kozma Károly

A minap levelet kaptunk egyik nyugdíjas kollégánktól:

"Olvastam a BÁCSVÍZ újságban a téli madáretetésre buzdító cikket. Mivel én már nyugdíjas vagyok, így nem csak a madáretetésre van időm, hanem az éppen falatozó madarakban is több időm van gyönyörködni. A két darab fára függesztett madáretető kevésnek bizonyult, és azt tapasztaltam, hogy azokba csak a cinegék mennek be enni, na meg néhány veréb. Amit a cinegék a földre lepotyogtattak, a pintyek azt szedegették össze. Ezért a udvaron is marékszám szórtam szét napraforgó magot meg durvára vágott dióbelet."

"Az ablakpárkányra is tettem magot, hogy a lakásból a függöny mögül közelrõl is gyönyörködhessek bennük. Az ablakpárkányon a tengelicek adnak nem akármilyen műsort, amikor  20-25-en ebédelnek. Volt rá példa, hogy kb 40 db erdei pintyet meg fenyőpintyet, még kb 40 db tengelicet, 10-12 db zöldikét számoltam meg az udvaron és az ablakpárkányon. A cinkéket meg sem tudtam számolni, mert azok csak odaröppennek az etetőhöz, felkapnak egy magot, és elröppennek vele egy faágra, ahol majd megeszik, de ők is 20-25 fős rajokban szoktak érkezni."

"Folyamatosan szaporodnak az „ingyenkonyhás” madaraink. Úgy tűnik, komolyan vették azt a bizonyos választási felhívást :  holnap mindenki hozzon magával még valakit. :)

Lajosmizse, 2012. február 14.

Üdvözlettel:  Rácz József Lajosmizsei Szennyvíztelep nyugdíjasa"

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madarbaratvizmu.blog.hu/api/trackback/id/tr154111423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása