HTML

Madárbarát Vízmű

Szeretjük, nem szeretjük, életünk jelentős részét a munkahelyen kell eltöltenünk, nem lehet mindenkiből erdész, halász, mezőgazdálkodó, sokunkat irodához köt a munkánk. A megfelelő eszközök és módszerek alkalmazásával azonban akár az iroda ablakaiból kitekintve is élvezhetjük a madarak látványát, énekét. Tegyünk a madarakért, legyünk madárbarát munkahely!

Madárfotók

Impresszum

A blogot szerkeszti: Temesvári Péter
Szakmai tanácsadó és projekt koordinátor: Kozma Károly

Ismét jelentkezett pár sorral és néhány képpel nyugdíjas kollégánk, Rácz József:

"Minden nap többen vannak a madárkáink. A teraszon meg a ház előtt 80 db körül számoltam meg tengelicet, de ezen felül még az ablakpárkányon is voltak, meg az udvar azon részén, ahová az előszoba ablakból már  nem lehet odalátni."

"Vasárnap reggel  amint kiléptem a teraszra, (akkor viszonylag kevés madár volt itt) felröppentek, kivéve egy kékcinkét. Állt a teraszon és nézett rám.  Azt hittem, beteg, vagy sérült. Lehajoltam, kezembe vettem, és bevittem a lakásba, megmutatni a családomnak. Nagy élmény volt ilyen kézzelfogható közelről látni a madárkát. Amikor kigyönyörködtük magunkat, kivittem az udvarra. A tenyeremből előbb szétnézett, majd egészségesen, boldogan elröppent. :)"

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madarbaratvizmu.blog.hu/api/trackback/id/tr664172615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása